Alla inlägg den 2 november 2008

Av Woodpig - 2 november 2008 22:50

Hipp hurra vad länge sen. Jag har faktiskt dödförklarat den här bloggen för länge sedan, men aldrig vågat ta steget och skriva det här. 


Så, hur ligger det till egentligen? Är jag död, dödsryckande, dödssjuk eller friskare än någonsin? 


Något mellanting tror jag. Men det hugger lite i mitt hjärta när jag ser att 25 pers om dagen fortfarande kollar in här, bara för att se det de redan visste. Det är precis som igår. Inget nytt. 


Men idag, kära vänner,  inför jag den här bloggen igen. 


Http://Cyberlife.blogg.se fyller inte alla mina behov, så att säga. Jag behöver nog Woodpig, mer eller mindre, och jag märker att några av er också gör det, om än bara lite, lite grann.


Så, här är jag igen. Fit for fight. Som fan.


Jag förklarar härmed Woodpig och Cyberlife för systerbloggar. Hoppas att de ska trivas tillsammans.



Må dina naglar bli precis så långa som du behagar! 

Presentation

Omröstning

Vilket är Sveriges bästa namn?
 Henke
 Lars-åke
 Linni
 Sören
 1973

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards