Direktlänk till inlägg 10 november 2008

Häftiga häftigheter

Av Woodpig - 10 november 2008 21:35

Jag har sett Fredrik Reinfeldt åka utförsåkning.

 

Jag har varit på Amy Diamondkonsert. 

 

Jag har kramat Leif "Loket" Olsson och fått hans autograf på magen. 

 

Håkan Hellström har ritat ett hjärta till mig (av någon jävla anledning). 

 


Trots alla dessa fullkomligt revolutionerande händelser läser bara ett ynka fåtal min blogg. Jämför mina 30 pers om dagen mot blondinbellas, storstadspojkens, eller Kenzas "hela jävla Sverige" och se hur stor skillnaden faktiskt är på 30 pers och "hela jävla Sverige". 


Nu menar jag inte på något sätt att vara skrytsam, men när jag helt objektivt läser mina äldre texter och jämför de med många av "storbloggarna" blir jag faktiskt nästintill rödögd av raseri.


Jag citerar HELA Kenzas.blogg.se's senaste inlägg:



På Primark i Liverpool så haffade jag de här snygga pumpsen med spetsmönster. Knappt 170 kronor gick de på! 


Inlägget lades upp klockan 17:35 och har fått 391 kommentarer hitills.



WHAT THE FUCKING SHIT!? 


Och den här kvinnans texter läser över 50.000 människor i veckan? 


Är jag verkligen så dålig? Är jag verkligen sämre än snygga pumps med spetsmönster i Liverpool? 


Depressionen lägger sig över mig som ett mörkt moln... Jag vill också kunna leva på att skriva saker som "idag ska jag fika med min bästis majsanhon e besta kompis med mig vi hänger på stureplan vi har pappor med pengar hehe" som många av storbloggarna faktiskt gör.


Nu nämner jag inga namn med risk för att någon av dessa storbloggare skulle råka finna mig via en googlesökning och eliminera alla mina chanser till ett ekonomiskt hyfsat liv. 



Just saying... Det är bra märkligt vilka bloggar som står ut mest.  


För övrigt så vill ingen sitta bredvid mig på den kommunala bussen, för jag har konstigt hår och är i mördaråldern. 


 


 
 
Månen

Månen

10 november 2008 22:07

Blondinbellas blogg är inget annat än typ.. Fruktansvärd!

Det är ett hårt liv, vi småbloggare lever. Peace out, keep on having cool hair and eat good food!

http://moonlander.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Astronauten

10 november 2008 22:10

Men jag antar att det beror lite mer på hur mycket man har blivit sedd, inte på vad man egentligen skriver.

Bloggagratis.se är nog en av de sämsta bloggportalerna om man vill ha många läsare.

Folk kan inte läsa och kommentera om de inte vet att bloggen existerar. Visa dig mer i bloggvärlden, så kommer nog många att fastna för dina texter ska du se.

PS. Kenza har bra mycket närmare 500.000 än 50.000 DS.

 
Ingen bild

Astronauten

10 november 2008 22:13

Hon tjänar dock runt 50.000 spänn i månaden på bloggen tror jag. Fett soft.

Och Månen, tycker du att Blondinbella.se är fruktansvärd, läs för guds skull inte Kenzas.se!

 
Ingen bild

Love

6 december 2008 11:47

Jag tycker att din blogg är grym!
Fortsätt blogga och sätt dig bredvid någon på bussen istället för att vänta på att någon annan ska ta initiativet

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Woodpig - 31 augusti 2009 14:08

Bibblan

Av Woodpig - 22 augusti 2009 13:33

Fokuserad och taggad inför spelning på Solliden Rock klockan 19:40. Haft en krypande känsla om att snart är det dags sen igår eftermiddag.   Brukar inte vara nervös såhär långt innan. Blir nog speciellt idag.Ska bli askul. Kom förbi vetja. ...

Av Woodpig - 25 juli 2009 23:06

Filip och Fredrik har etablerat sig något så sinnessjukt inom svensk media de senaste 9 åren, och det är väl inte så konstigt egentligen. De har skruvat hela det blyga svenska konceptet och bjudit på sig själva mer än något annat programledarpar tidi...

Av Woodpig - 23 juli 2009 19:15

John Butler, Brian Caroll och John Petrucci är alla fantastiska akustiska gitarrister som jag inspirerats mycket av. En annan musiker som verkligen rycker i min intressenerv är Andy Mckee.    Gör dig själv en tjänst och spana in hans låt Rylynn (som ...

Av Woodpig - 22 juli 2009 13:00

Min undersökning har gett resultat! Skakande 34.9 % tycker att 1973 är Sveriges bästa namn. Sören hamnade på andra plats med 20.9 % av rösterna.   Further proving my theory att svenskar super för mycket på semestern. 1973 är inget namn! Det är ett å...

Presentation

Omröstning

Vilket är Sveriges bästa namn?
 Henke
 Lars-åke
 Linni
 Sören
 1973

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards