Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Woodpig - 23 juni 2008 02:29

Hur har din midsommar varit? Full av sprit och spya eller avkoppling och en bra film? I vilket fall som helst så hoppas jag att du inte tog den egentligen oviktiga högtiden på alltför stort allvar. 


Det blev ingen fiskdamm i år, för första gången i mitt liv om jag inte minns fel. Har till och med yngsta kusinen Nila vuxit ur fiskdammstadiet alltså? Ja, kanske... Hon är trots allt 12 år nu. 


Jag har hur som helst vackert fått köpa mig eget godis i år, jo jag tackar jag, men sen har jag förstås firat midsommar tillsammans med Tove i år. Tillsammans har vi, totalt isolerade från omvärlde, sett på film, spelat spel. myst och haft en allmänt supertrevlig helg tillsammans. Helt utan att imitera grodor till dragspelsmusik. Inte dåligt, inte dåligt alls.


Du kanske noterat att klockan är runt 20 i 3 på natten då jag skriver detta blogginlägget. Tre timmar av måndag har snart gått, och jag måste få lite sömn innan jag ska till "jobbet" och spela musik i ca 6 timmar. Anledningen till att jag inte ligger och sover är att jag räddat världen, i Half-life 2 såklart. 


Äntligen, som sista människa på jorden, har jag alltså klarat ut Half-life 2. Två expansioner har jag förvisso på datorn som bara skriker att jag måste spela de nu, men jag ska ignorera de i ungefär en vecka skulle jag tro. Ska nämligen lämna mitt rum och allt vad underbar högteknologi heter och istället sova hos mamma i några dagar. Nila kommer dit, och vi ska utforska staden och kanske hälsa på grisarna i Mariebergsskogen. Ska bli trevligt. 


Kommer inte att ha tillgång till dator, men om sisådär 3-4 dagar måste jag ändå hem och jobba med skrift igen, så då plöjer jag ner ett blogginlägg. Kommentera, länka till era egna bloggar, berätta hur ni har det, skriv en låt, klättra uppför en repstege till månen, whatever, vi ses om 3 dagar. Typ. 


Hejdå!



Presentation

Omröstning

Vilket är Sveriges bästa namn?
 Henke
 Lars-åke
 Linni
 Sören
 1973

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards