Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Woodpig - 8 juni 2009 22:37

Mustaschen är borta! Den ack så vackra (beiga) ansiktsprydnaden drog sin sista suck idag, och jag känner mig rent bedövad under näsan. Jag fick som sagt inte en endaste donation i mustaschkampen, vilket ju är så skrattretande pinsamt att det inte ens är värt att skämmas över det, men det viktiga är ju hur mustaschen pushade de amerikanska valrösterna lite, lite extra åt Obamas fördel, och hur den inspirerade Dream Theater till deras nya album, inte hur det gick med någon fånig tävling. 



Av Woodpig - 8 juni 2009 02:35

Spelar Pokémon igen för första gången på 10 år! Pokémon Platinum. Nya grejer, men med retroperspektiv på saker och ting. Helt fantastiskt jävla underbart spel. Pokémon borde få både fredspris och sju Oscarsnomineringar på samma gång.



 


Den här blåa saken på bilden valde jag som första Pokémon. Han heter Piplup och är level 7. Själv heter jag Elf och min bästa vän heter Stefan, men jag tror att han snart blir min fiende, som i första spelet, och det är synd för jag döpte honom efter min superschyssta morbror. 


Pokémon Platinum rekommenderas starkt till alla som växte upp med ögonen fästa på Pokémon röd eller blå åtminstone en timme om dagen.


Av Woodpig - 8 juni 2009 00:52

Jag och Fridén gjorde en låt idag. Lyssna hemskt gärna och säg vad du tycker.




http://www.myspace.com/heliumtheory

Presentation

Omröstning

Vilket är Sveriges bästa namn?
 Henke
 Lars-åke
 Linni
 Sören
 1973

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards