Alla inlägg den 20 april 2008

Av Woodpig - 20 april 2008 13:57

Min säng är farlig. Livsfarlig. Möjligtvis är det lakanen som är farliga och inte själva sängen, men vad det än kan tänkas vara som utgör ett hot mot min fysiska hälsa så är sängen farlig.


Varje gång jag ens lägger mig i den känner jag hur näsan svullnar upp, och resten av dagen är en nästäppt, jobbig pina. Jag hatar det, och jag hatar min säng.


Faktum är att jag till och med fruktar min säng, och jag tänker nu börja sova på soffan i vardagsrummet istället. Där kanske man kan få vara ifred från potentiell ohyra och annat skräp som förstör vareviga dag för gemene man som ens glor någon sekund för länge på den förbannade sängen. Usch och fy fan.


Ber för övrigt om ursäkt för bloggtorkan som har försigått här under veckan. Smickrande att runt 55 pers ändå tittar in varje dag med hopp om ett nytt inlägg. Ändring ska ske då jag är ledig från skolan både imorgon och i övermorgon på grund av tre spelningar med bandet.

Presentation

Omröstning

Vilket är Sveriges bästa namn?
 Henke
 Lars-åke
 Linni
 Sören
 1973

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards