Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Woodpig - 18 augusti 2008 10:47

Mitt liv kretsar kring att bevittna andras äventyr just nu. Bloggar om "den stora färden till det förlovade landet USA" fyller sakta men säkert upp min lediga datatid här på Ängbyplans camping i Stockholm. Det gäller min brors blogg om USA, min brors resekompis Andrea's blogg om USA, och pappas blogg om Eriks resa till USA.


Så, vad är då mitt äventyr? Vad kan jag skriva om som är intressant och spännande? Jag öppnade ett paket flingor nyss. De som ser ut som kaninbajs. Det medföljde en Batman-figur. Jag fick Joker. Om man trycker på Jokers högerben så sparkar han.


Igår åt jag på asiatisk restaurang. Jag valde en buffé. De hade läskig mat. En del rätter var inte helt olika den kackerlacka jag hittade på kudden i sängen i natt, och dessutom läskigt nog inte lyckades döda innan den rymde under madrassen. Pappa bor under mig i våningssängen. Undrar vem kackerlackan fick som nattkompis.


Ja, det är sånt här jag får skriva om helt enkelt. När jag är ute och "äventyrar" brukar jag inte vara sugen på att skriva ändå. Ska jag bort för att åka longboard i några dagar så åker jag helt enkelt longboard i några dagar, utan att skriva om det. Det är istället när jag egentligen inte har så mycket att berätta som det blir enklast att skriva.


Jag får väl ändra på det, eller nåt. Nu ska jag och pappa ut i ösregnet och ta tunnelbanan till stan. Ses.



Presentation

Omröstning

Vilket är Sveriges bästa namn?
 Henke
 Lars-åke
 Linni
 Sören
 1973

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards