Alla inlägg den 5 september 2008

Av Woodpig - 5 september 2008 09:09

Hej du tålmodiga, pålitliga läsare som trots inläggstorka kikar in här på regelbunden basis. Tyvärr har jag inte haft tid att uppdatera då Gamesquare.se står på randen till undergången. Olika önskemål och viljor drog oss i olika riktningar, och här står jag nu med ett nystartat projekt i vilket jag lovat mig själv att bara ta det lugnt och skriva om sådant jag tycker är roligt.


Tvärtemot allmän uppfattning kommer Woodpig.bloggagratis.se inte att lägga ned. Det här är bloggen om mig så att säga. Mina åsikter, synpunkter, plågor och glädjerus läser du om här.


På nystartade http://cyberlife.blogg.se läser du mina texter om spel. Observera att det är texter som andra än bara spelare kan relatera till, så ta dig gärna en titt innan du bestämt dig för om du ska hata eller älska den.


Jag uppskattar alltid en kommentar. Här eller där.


Tack för ditt tålamod. Tack för att du läser. 

  

Presentation

Omröstning

Vilket är Sveriges bästa namn?
 Henke
 Lars-åke
 Linni
 Sören
 1973

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards