Alla inlägg den 15 september 2008

Av Woodpig - 15 september 2008 22:23

Ursäkta för att jag inte skrivit något här i bloggen. Sanningen är dock att jag har varit skräpsjuk i en hel vecka och därför inte haft ett dugg intressant att säga.


Visst, jag var med i Idol. Det var väl halvkul antar jag, men bortsett från det har jag i stort sett bara lökat på mitt rum och spelat spel, och som ni vet har jag en hel blogg dedikerad till spel, så den har uppdaterats nästan varje dag. 


http://cyberlife.blogg.se/


Idag har jag dock något mysigt att meddela. På fredag den här veckan, alltså den nittonde september, sker något så spännande som en spelning på Arenan i Karlstads bibliotek där jag har öppningsnummret i 20 minuter. Sedan spelar jag med storbandet som jag sommarjobbade med på torget alla sina låtar, och om ni missade det i somras så får ni självklart inte göra samma misstag igen.


Något för farmor och farfar att komma och titta på kanske? Varmt välkommna ska ni vara. Risken finns att det kostar en 50-lapp eller något, det har jag ingen koll på, men vad är väl en 50-lapp att betala för något så märkligt som musik? 


Ha det bra allihopa, och glöm inte att hjälpa din mamma och pappa plocka ur diskmaskinen så blir de glada när de kommer hem ifrån jobbet.


Kramar.


 

Presentation

Omröstning

Vilket är Sveriges bästa namn?
 Henke
 Lars-åke
 Linni
 Sören
 1973

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards