Alla inlägg den 21 september 2008

Av Woodpig - 21 september 2008 19:20

Min flickvän är bra på att fotografera. Det märks bara genom att kolla på bilderna, men även genom att titta på resultatet i Nokias fototävling.


Hon har, helt rättvist, legat etta i ungefär en vecka, men nyss kom det upp två nya deltagare, som har väldigt märklig röststatistik. Vissa dagar röstas det inte alls. Men sen, inom loppet av någon timma, plockar de hundratals röster.


Jag misstänker fusk. Ip-adress/ändrad mejl-fusk.


Låt oss inte tillåta detta. Låt inte två personer utan samvete vinna över den som regelrätt deltagit. Att rösta är lätt. Du behöver bara klicka på texten "Rösta på bilden" under bilden. 


Snälla, gör detta nu. Det tar bara en halv minut, och även du kan vinna en Nokia. Främst röstar ni såklart för att främja det hederliga tävlandet. 


Här röstar ni!


OBS. Jag har inga som helst bevis för att någon har fuskat. Detta är mina egna misstankar, och ni är fria människor att rösta på vad ni vill. 


Presentation

Omröstning

Vilket är Sveriges bästa namn?
 Henke
 Lars-åke
 Linni
 Sören
 1973

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards