Alla inlägg den 9 september 2008

Av Woodpig - 9 september 2008 23:54

Vi ska tydligen dö idag, onsdag. Ett experiment i Schweiz ska leda till en mindre big bang, men det har varit mycket strul om huruvida de verkligen skulle få genomföra det eller inte. Å ena sidan gör mänskligheten upptäckter om de lyckas. Å andra sidan finns en liten chans att svarta hål uppstår som ska innebära jordens undergång.


Detta är inte ett roligt påhitt av mig. Forskare har bevisat att det är möjligt och gjort sitt bästa för att överklaga beslutet om att ett experiment ska få göras, men det har tydligen inte "tagits seriöst".


Nu skulle jag kunna länka till aftonbladets artikel eller en hemsida som räknar ner timmar, minuter och sekunder vi har kvar att leva, men det orkar jag inte. Det är antagligen bara nonsens, men någonstans inom mig finns en livrädd liten människa som inte känner för att sugas in i ett svart hål.


Mamma, pappa, Erik, Tove, släkt, vänner, alla jag någonsin beundrat och alla som varit snälla mot mig. Om vi skulle dö så är det lika bra att ni vet att jag uppskattar att ni finns. Väldigt mycket.


Nu får man hålla tummarna, sätta sig med en riktigt jävla god cola och titta på nedräkningen. Eller göra något helt annat. Sova kanske?



Redigerat: 


Vad fanken. Klart jag är givmild och lägger upp länken till nedräkningen. Bli inte för orolig bara. Det lär inte hända något, men lite spännande är det. 


http://quegrande.org/countdown/



Presentation

Omröstning

Vilket är Sveriges bästa namn?
 Henke
 Lars-åke
 Linni
 Sören
 1973

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards