Direktlänk till inlägg 12 augusti 2008

Dagens kap

Av Woodpig - 12 augusti 2008 23:24

Jag hade inget att göra. Därav, ett inlägg till! Yay!  


Det här är den kompletta bilden av dagens inköp (bortsett från en halvliters coca cola på ica för 10.90)


Top Gun - En skrattretande supersvår flygsimulator som jag egentligen köpte bara för att Angry Video Game Nerd har recenserat det och blivit skitarg på det, och jag blev såklart sugen på att testa. 70 spänn fick jag lägga ut för detta "vackra" exemplar vars kartong verkar ha fuktskadats ett par gånger.


Skate or Die - läs föregående inlägg.


Duck Tales - farbror Joakim åker jorden runt, hälsar på hos olika länders kungar, dödar de och stjäl deras skatter. Antagligen spelet som George Bush spelade mest som barn.


Hmm... Om efterfrågan finns kan jag ju faktiskt lägga upp fler texter och bilder på mina gamla spel i takt med att de rullar in. Det är faktiskt roligt med retrospel. Man ser hur folk såg på världen förut, och vissa spel är gjorda i Europa, långt innan engelskan hade spridit sig vilket märks tydligt.

 
 
Tove

Tove

13 augusti 2008 01:39

Och imorn får du förhoppningsvis den gråa saken :)

http://tovetejler.bloggagratis.se

 
P

P

13 augusti 2008 14:10

"Innan engelskan hade spridit sig"
Har du kommit över spel från 1500-talet?

http://pernystrom.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Daniel

13 augusti 2008 14:26

Duck Tales ska visst var riktigt kul, ska kanske prova det..



"Om efterfrågan finns kan jag ju faktiskt lägga upp fler texter och bilder på mina gamla spel i takt med att de rullar in"

Gör så, ta en bild när du spelar också. Så att vi får kisa riktigt ordentligt.

 
Tove

Tove

13 augusti 2008 16:26

Haha, det där Nisseprogrammet från 1500-talet? :D

http://tovetejler.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Wood

14 augusti 2008 02:57

Daniel.

Förhoppningsvis så lyckas jag fixa lite humoristiska filmer med tiden också! :)

P_ din lustigkurre. :)

Provspela och läs engelskan hos europeiska utvecklare själv... Engelska filmer blev väl ingen superhit förens 70-talet, och det tar sin tid innan ett folkslag utvecklas till att förstå ett "b-språk" flytande.

Se nu vad du fick mig att göra. Slösa tid av mitt liv till att skriva det där. Tack, appreciate it.

Tove.

Den har kommit! Nu spelar vi! Älskar dig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Woodpig - 31 augusti 2009 14:08

Bibblan

Av Woodpig - 22 augusti 2009 13:33

Fokuserad och taggad inför spelning på Solliden Rock klockan 19:40. Haft en krypande känsla om att snart är det dags sen igår eftermiddag.   Brukar inte vara nervös såhär långt innan. Blir nog speciellt idag.Ska bli askul. Kom förbi vetja. ...

Av Woodpig - 25 juli 2009 23:06

Filip och Fredrik har etablerat sig något så sinnessjukt inom svensk media de senaste 9 åren, och det är väl inte så konstigt egentligen. De har skruvat hela det blyga svenska konceptet och bjudit på sig själva mer än något annat programledarpar tidi...

Av Woodpig - 23 juli 2009 19:15

John Butler, Brian Caroll och John Petrucci är alla fantastiska akustiska gitarrister som jag inspirerats mycket av. En annan musiker som verkligen rycker i min intressenerv är Andy Mckee.    Gör dig själv en tjänst och spana in hans låt Rylynn (som ...

Av Woodpig - 22 juli 2009 13:00

Min undersökning har gett resultat! Skakande 34.9 % tycker att 1973 är Sveriges bästa namn. Sören hamnade på andra plats med 20.9 % av rösterna.   Further proving my theory att svenskar super för mycket på semestern. 1973 är inget namn! Det är ett å...

Presentation

Omröstning

Vilket är Sveriges bästa namn?
 Henke
 Lars-åke
 Linni
 Sören
 1973

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards