Alla inlägg den 12 juli 2008

Av Woodpig - 12 juli 2008 02:31

Men hallå! Läget? Ja, jag vet, Woodpig är snart inte ens värd att kallas bloggare längre med den här uppdateringshastigheten, men jag har njutit av min ledighet i fulla drag precis som ni. Sorry, jag har inte glömt er, men jag har inte haft många lediga minuter från min ledighet, så jag ursäktar mig här och nu. Jag är INTE död.


För övrigt kom jag på en sak när jag satt på en restaurang och pillade mig i truten med en tandpetare idag. 


Anledningen till att käftpetare är engångsförpackade är att det är lite sådär småbehagligt i början, men att man snart inte står ut med smaken av sig själv. Därför är det viktigt att vara jäkligt tacksam för de som verkligen orkar med och till och med gillar mig, dig, alla dina vänner and so on...


Take that for a djup liknelse av Woodpig. More to come.


Yet again, sorry för uppehållet vänner, jag har inte glömt er, glöm inte mig.


Thx!    

Presentation

Omröstning

Vilket är Sveriges bästa namn?
 Henke
 Lars-åke
 Linni
 Sören
 1973

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards