Alla inlägg den 26 juli 2008

Av Woodpig - 26 juli 2008 20:15

Jag är hemma igen, och det enda jag har i tankarna just nu är hur underbar min nya longboard är, samt att jag saknar Toves sällskap dygnet runt.


Jag skadade foten på O-ringen, såklart. Något åt det hållet var tvunget att hända. Hela tävlingen gick åt helvete och jag har fortfarande periodvis svåra smärtor så fort jag aktiverar foten på något sätt.


Självklart är den skadade foten också min "push-fot" med longboarden, så jag kan tyvärr inte åka särskilt länge utan att det gör för ont. Annars hade jag åkt hela natten lång tror jag. Till stan, till morsan, till sköna backar och fin asfalt på landet, överallt. Det får bli om några dagar istället.


Josef - Din longboard är här, inplastad, fin, oskadd efter frakten över hela jorden, väntandes på dig. Den ser skön ut, men jag har inte provat den än. Tänkte att du ska få göra det först av alla. Let's åka. 


Till alla andra - Skaffa bräda, åk med hjälm, ha kul och sälj cykeln. Fråga mig om ni är intresserade av länk till någon bra, billig bräda.


För övrigt har jag mycket att berätta, antar jag, eftersom att jag varit borta i en vecka. Intressantare inlägg på väg alltså.


Och ja, det är skönt att vara hemma. Även om Sälen var jättetrevligt.  

Presentation

Omröstning

Vilket är Sveriges bästa namn?
 Henke
 Lars-åke
 Linni
 Sören
 1973

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards