Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Woodpig - 13 februari 2008 00:25

Jag blir förvånad. Inget av mina tre senaste inlägg har fått någon kommentar, trots att 56 pers idag har läst de. Ta blogginlägget om filmen Juno som exempel. Jag skrev att det är en klart sevärd film, och att ni borde gå och se den bums. Vad får jag för respons? Absolut inte ett skvatt. Tyst. Döden. Evig tystnad liksom. 0 kommentarer. Though luck.


Men jag ger mig inte så lätt. Vart är: "Ja, den har jag sett, och den är precis så bra som du säger! Rekommenderas starkt!", och vart är "Gillar inte filmer i den här genren tyvärr, Arnold Schwarznegger ska det vara"?


Är jag verkligen så farlig att ingen längre vågar kommentera? Hur ska jag veta att folk faktiskt läser mina förbannade texter och inte bara snabbt trycker på bakåtknappen pga en misslyckad internetsökning där de av en slump hittade till min lilla vrå av cybervärlden?


Jag bits inte om ni kommenterar, och jag läser garanterat kommentarerna. Ge mig kritik, ge mig beröm, ge mig verbala örfilar, säg att du hatar mig, säg att du älskar mig, säg något. Vad du än tänker på så är det aldrig för knäppt för en kommentar. 


För just nu känns det menlöst att blogga. Som att snacka med väggen liksom. Dött. Då kan jag lika gärna spela World of Warcraft eller något annat minst lika givande...


Tack för att du läser.     

Presentation

Omröstning

Vilket är Sveriges bästa namn?
 Henke
 Lars-åke
 Linni
 Sören
 1973

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards