Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Woodpig - 26 februari 2008 18:05

Nintendo skojade bara. Tydligen. Eller så sa de fel. Det är ju trots allt bara människor precis som vi som jobbar på det enorma företaget och ser till att nördar som du och jag glömmer bort våra liv närhelst vi önskar genom ett enkelt knapptryck.


Super Smash Bros Brawl kommer andra kvartalet 2008, och jag är självklart lättad. En liten börda har lämnat mina axlar, och jag är djupt tacksam att jag slipper återuppleva mitt fruktansvärda Zelda: Twilight Princess-trauma där det efterlängtade spelet gång på gång sköts upp med ett par årstider åt gången.


Det är lite som att säga att någon nära anhörig har blivit förlamad från midjan och nedåt, för att nästa dag erkänna att man bara skojade.


Inte kul Nintendo. Flera av oss har säkerligen redan lagt ut våra konsoller på Blocket.se i ren frustration.


Nästa blogg kommer troligen inte att handla om spel. Stena mig inte tack.

Presentation

Omröstning

Vilket är Sveriges bästa namn?
 Henke
 Lars-åke
 Linni
 Sören
 1973

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards