Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Woodpig - 25 mars 2008 16:38


Som rubriken lyder: Jag har inte glömt bort er, jag har bara haft mycket att göra.


Bilden föreställer ett fullkomligt lysande TV-spel, eller videospel som man kallade det på den tiden. 1991 släpptes Super Mario World, och jag laddade för några dagar sen ner det (för en avgift såklart) till min Wii. Snacka om värda 60 spänn. Det här spelet knäpper de flesta av dagens spel på näsan rätt så rejält vad gäller underhållning.


Om några dagar så är det studiebidragsdag. Då ska jag ladda hem fler spel, ty just nu är jag rätt fattig.


Spana för övrigt gärna in www.gamesquare.se under recensioner och artiklar. Mina texter ligger under namnet Oskar Nyström och vi i redaktionen på Gamesquare räknas nu som en av Sveriges största spelredaktioner, eller redaktioner i allmänhet. Vi fick exempelvis recensionsexemplar av spelet Gran Turismo 5 före respekterade företag som Gamereactor eller Level.


Ett roligt projekt helt klart. Texterna är klart läsvärda vare sig du är spelintresserad eller inte då det inte sparats på någon humor. 


Ha en fin fortsatt tisdag! Det tänker i alla fall jag ha, då det är lov. Livet är fan bra gött ändå.

Presentation

Omröstning

Vilket är Sveriges bästa namn?
 Henke
 Lars-åke
 Linni
 Sören
 1973

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards