Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av Woodpig - 12 oktober 2007 20:23

Homosexuella är äckliga, religiösa är äckliga, folk utan tro är äckliga, nördar är äckliga, sportfånar är äckliga, föräldrar är äckliga, ungdomar är äckliga, pensionärer är äckliga, ungar är äckliga, ALLT är äckligt!


Den här jävla skeva verklighetsuppfattningen lever många i... Vi fick nyss ett bevis i och med en snubbe som bloggade om hur han äcklades av homosexuella.


Vad fan har en homosexuell människa med äcklighet att göra? Vad spelar det för roll om man råkar förälska sig i en person av samma kön? Jag förstår inte...


Vad har folk emot religiösa? Alla säger att religiösa är såna jävla idioter som inte förstår sig på någonting, men om man är troende, om man verkligen mår bättre av detta, varför ska man då inte få vara det?


Varför har kristna en tendens att se sig själv som högre ställda än "vanliga icke-troende"? Alla kan inte tycka likadant, så är det helt enkelt.

Föräldrar bråkar, super, skriker, skyller på sina barn, är för stolta för att ta tag i sina problem...


Jag fick höra av en städare att jag inte njuter av livet, att jag borde uppskatta den underbara barndomen mer.


Den underbara barndomen... Jag blir så trött...

Av Woodpig - 12 oktober 2007 16:21

Det finns en gud! HALLELUJAH!


Jag fick just reda på att Gorillaz ska släppa ett nytt album den femte November. Samma Gorillaz som jag bloggade om för bara någon vecka sedan just för att jag saknade de. D-sides kommer albumet att heta. Just namnet på albumet gör mig en aning besviken, detta innebär att de flesta låtarna kommer att vara material som inte nådde butikerna tillsammans med de tidigare albumen men Gorillaz är alltid Gorillaz och jag kan knappt hålla kroppsvätskorna i styr när jag funderar på vilken genre det kommer att luta åt den här gången.


Inte nog med det här. Gorillaz har alltid gjort sig extremt lustiga som tecknade karaktärer och det är därför jag nu tjuter i glädje när jag presenterar den kommande långfilmen vars manus färdigställdes nu i Oktober.


Kan det bli bättre? Gorillaz är härmed störst, större än John butler, Red Hot Chili Peppers och Tenacious D tillsammans. För inte har jag någonsin mått så gott som nu åt ett nytt albumsläpp. Det enda som skulle kunna bli bättre var om Red Hot lanserade ett nytt album nu. Isåfall löses jag upp i atomer. På riktigt.


Missa nu för helvete inte Gorillaz D-sides! Jag ska personligen ligga och sova utanför någon trevlig skivaffär vid släppet för att garantera att jag får D-sides - Deluxe Edition först i Karlstad.


Peace out!



Av Woodpig - 12 oktober 2007 14:31

Har varit hemma i tre dagar... Tre dagar fyllda av skolångest och blodprover, i massor. Det förvånar mig att jag fortfarande räknas som en fullt levande människa då de snott 2, inte särskilt blyga, rör om dagen ur min härligt omplåstrade högerarm.


Anledningen är som ni redan vet utslagen på min defekta tunga. Det är högst smärtframkallande att äta kryddad mat då min tunga har ett orelaterbart sår på spetsen vilket innebär att jag får äta torr potatis, dag in och dag ut. Eller för att ta det i korta drag: Det gör för jävla ont att äta salt.


På tal om absolut inte ett skit: Jag är sugen på att göra dreads. Mycket sugen till och med. Så pass sugen att jag faktiskt bokat tid med en afrikan som ska kika på mitt hår och se vilken metod hon ska använda för att göra de. Dreads kan vara riktigt läskigt, och min nervositet kan jämföras vid någon som just ska dö i elektriska stolen, "det här kan gå precis hur som helst".


För dreads blir aldrig snygga den första månaden... Det är först efter ett halvår de verkligen börjar ta sig och blir snygga, men man måste ju börja någonstans eller hur? Det kommer säkerligen att bli någon blogg om dreadsen framöver...


Nu blir det minipizza om 2 minuter, ses!  

Presentation

Omröstning

Vilket är Sveriges bästa namn?
 Henke
 Lars-åke
 Linni
 Sören
 1973

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards