Alla inlägg den 25 oktober 2007

Av Woodpig - 25 oktober 2007 20:52

Min blogg har fått en ny server. En server som skulle vara snabbare, större och i största allmänhet bättre. Det finns bara ett problem: Den är ungefär lika funktionell som min gamla rostiga tanthals.


* Man kan fortfarande inte se besöksstatistik


* Servern verkar inte vilja posta alla min inlägg, förhoppningsvis postas det här (om du ser bloggen så har den postats *duuh!*)


* Jag ser inga som helst förbättringar med servern över huvud taget, det kommer förhoppningsvis med tiden.

  

Imorgon ska jag för övrigt utföra öronoperationen som den hemska, danska doktorn tydligen glömt klottra ner på schemat. Operationen som jag egentligen skulle ha utfört i tisdags, väl förbered, kommer alltså att äga rum imorgon eftermiddag, precis innan jag far till Grekland. Jag åker alltså till sjukan med packade väskor. Jag har för övrigt skitit totalt i öronmedlet den här gången. Medlet som skulle ha bedövat mig något under operationen tog slut innan tisdagen så det kommer att bli smärtsamt imorgon. Mycket smärtsamt.


Faktum är att jag hört från säkra källor att hela proceduren är en mycket smärtsam sådan. En god vän till mig grät under hela operationen och jag har inte ens nyttjat mitt förberedande medel. Hmm... Det är inte svårt att lägga ihop två och två i det här fallet. Brorsan ska för övrigt följa med och filma hela proceduren. Något som säkerligen kommer att ske under hysteriska skrattsalvor från hans sida. Schysst brorsan!


Och, precis som jag sa; jag far till Grekland. Är borta en vecka, bloggar sedan förhoppningsvis om hur en bläckfisk käkade brorsans högerben eller något annat festligt som kan komma att ske i den gamla mytologins (samt hårdporrens) land!


Ha det så bra så länge, så ses vi direkt jag kommer hem. Räkna dagarna nu mina vänner!  

Presentation

Omröstning

Vilket är Sveriges bästa namn?
 Henke
 Lars-åke
 Linni
 Sören
 1973

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards