Alla inlägg den 16 oktober 2007

Av Woodpig - 16 oktober 2007 18:48

Jag skulle vilja tacka alla rötägg som gjort mitt liv till en förskräcklig debatt. Ni har nämligen lärt mig att argumentera på ett stabilt och öppet sätt som hjälper mig hitta svaga punkter hos min motståndare.


Detta hjälper mig hur ofta som helst på internet men det är sällan man hamnar i en riktig debattsituation i verkliga livet. Idag frågade min lärare om någon kunde förklara fritidsbegreppen instrumentallistiskk och expressionistisk. 


Jag var kvickt upp med handen och gav henne ett klockrent svar, något som hon inte verkade tåla eftersom hon ville att jag skulle svara fel och visa på fördomar mot den expressionistiska fritiden. Efter en het debatt vann jag det hela och hon tvingades skriva exakt det jag hade förklarat för henne på tavlan, något som kändes alldeles utomordentligt bra i magtrakten.


Nu skall jag se på Sagan Om De Två Tornen, extended version med... Låt oss säga: En kär gammal vän.


Hade så bra alla Östgötabor!

Presentation

Omröstning

Vilket är Sveriges bästa namn?
 Henke
 Lars-åke
 Linni
 Sören
 1973

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards