Alla inlägg den 9 januari 2008

Av Woodpig - 9 januari 2008 23:49

Vaknade upp imorse med smärtor och ivrigt svidande i vänster öga. I badrumsspegeln fick jag mig en smärre chock när hela ögat är igentäppt och blodsprängt. När jag tänker närmare på det kan jag inte komma på någon vettig anledning alls till varför mitt öga helt plötsligt bestämmer sig att låtsas som om det blivit träffat av en dartpil eller liknande vass projektil.


Besökte doktor under dagen där jag plåstrades om med kompress över hela ögat. Detta fick mig att likna något slags krigsoffer (alt: vietnam-veteran) så jag valde att slänga kompressen i första bästa papperskorg och lida med smärtan istället. Just nu ångrar jag mig, för det hade varit skönt med lite avslappning för det svidande ögat, men att ta socialt självmord på så många olika sätt samtidigt är helt enkelt inte värt lite smärtlindring. 


Såhär såg det ut vid 19-tiden ikväll. Ett öga för en riktig rysk krigskarl. Synd att jag inte är någon sådan. Notera att ögat är väldigt "ihoptryckt" och att den lustigaste delen av ögat, nämligen underdelen inte syns. Synd, för den är röd den. Riktigt, riktigt röd. Som Rysslands flagga ungefär. Mycket Ryssland idag.  

Av Woodpig - 9 januari 2008 22:25

Jag jobbar som många av er vet som krönikör på tjejtidningen FRIDA som finns att köpa i varje tidningsstånd i hela Svea Rike. Jag får hem tidningen precis som vilken prenumerant som helst för att avgöra om resultatet är bra eller inte, och det brukar sluta med att den blir toalettläsning. Något som jag seriöst borde överväga att sluta med. Jag har nämligen just lärt mig vilka mascaror som ger ett anonymt resultat.


Jag vet, det kom som en chock för mig med.

Presentation

Omröstning

Vilket är Sveriges bästa namn?
 Henke
 Lars-åke
 Linni
 Sören
 1973

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards