Alla inlägg den 31 januari 2008

Av Woodpig - 31 januari 2008 21:43

Jag får verkligen ursäkta mig å det grövsta för det lilla uppehåll som haft sin verkan här den senaste veckan. Jag har närmare 7 spelningar med bandet inom den närmaste tiden och nära nog varje kväll tillbringas i studion. På det har jag även skola och två yrken att sköta.


Bloggen prioriteras förstås inte lika högt, och blir tyvärr lidande. Misströsta ej dock, ty om några dagar räknar jag med att vara på fötter rejält igen. Faktum är att jag planerar ett litet bloggtema. Ska nämligen praktisera som fritidslärare. Ni vet, såna där som spelar bandy och vänder upp och ner på barn för pengar. 


Ska bli mycket intressant att se hur mina inre demoner kan tänkas frodas på ett sådant ställe. Missa inte för guds skull!


Fotnot: 

Kika fortfarande in här varje dag efter inlägg, för inom en snar framtid blir jag skrivsugen igen.


/Tack för din förståelse.


Som om du hade något val.



Presentation

Omröstning

Vilket är Sveriges bästa namn?
 Henke
 Lars-åke
 Linni
 Sören
 1973

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards