Alla inlägg den 17 januari 2008

Av Woodpig - 17 januari 2008 19:23

Jag sitter här i mörkret med ögoninflammation.

Det gör ingenting, Tove var nyss här och pussade på mig.

Tove har inte fått ögoninflammation, till skillnad från 5 andra i hennes familj.

Borde jag känna mig skyldig?

Någon har ju trots allt gett mig ögoninflammation från början, så egentligen är vi offer allihopa.

Offer för en stackars ögoninflammation som bara behöver lite näring från folks ögon för att överleva, och alla gör vi ju allt för att överleva, eller hur?


Jag hade prov i skolan idag. Skulle kunna 25 muskler, hur de fungerar och vart de sitter. På latin. No fuckin' kidding. Latin.

Jag var inte där. Jag var hemma med ögoninflammation.


Nickmuskeln som sitter på sidan av halsen heter Muskulus Sternocleidomastoideus på latin. Den ser till så att inte huvudet faller av. Tack gode god för Muskulus Sternocleidomastoideus.


Läste en blogg om en kvinna som hade mens igår. En fullständigt öppen och ärlig (mycket välformulerad) text om hur hon hade fått stoppa papper i trosorna för att kunna ta sin dotter på strandpromenad. Vilken jävla hjälte.


  


Presentation

Omröstning

Vilket är Sveriges bästa namn?
 Henke
 Lars-åke
 Linni
 Sören
 1973

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards