Alla inlägg den 4 december 2007

Av Woodpig - 4 december 2007 22:47

Japp, jag är kär. Störtkär. Så kär att jag skuttar på små rosa moln av lycka dygnet runt. Jag är så kär att jag skulle kunna äta en hel ladgård och strypa alla djuren där inne med en gummisnodd. Jag är så kär att jag skulle kunna dricka större delen av Atlanten inklusive alla hutlösa fiskar som bor där. Jag är så kär att jag skulle kunna bröla rakt ut i hela världen att det är dig jag älskar, för det är du och jag Paint, du och jag.


Paint är kärlek vid första ögonkastet, eller snarare andra ögonkastet. I början framstår Paint som en pina i baken men efter bara någon halvtimme börjar man förstå vilka möjligheter det finns. Idag har jag skapat, skapat och skapat lite till. Ja, jag har skapat likt en psyksjuk semipsykopat som inte har annat att roa sig med än papper och penna, för Paint är så oerhört bra. Några skulle kalla det limiterat, andra skulle kanske kalla det svårt och jobbigt. För mig är Paint en gåva från skyarna.


Jag kan tyvärr inte stolt visa dagens 10 konstverk då Bloggagratis inte stöder den sortens bilder så jag kan bara hänvisa till http://Woodpig.bilddagboken.se. Dagens bilder och serier är på den femte december i den lilla almanackan till vänster. Lämna gärna en kommentar där (nej man behöver inte vara medlem) eller här vetja!


/Wood  

Presentation

Omröstning

Vilket är Sveriges bästa namn?
 Henke
 Lars-åke
 Linni
 Sören
 1973

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards