Alla inlägg den 22 december 2007

Av Woodpig - 22 december 2007 23:51

Jag skiter i ifall den här bloggen är felstavad och extremt dåligt formulerad. Jag är sjuk. Arg och sjuk. Förbannat åt helvetes jävla snorsjuk.


Jag är så sjuk att jag i detta nu starkt överväger att hänga mig, alternativt kasta mig framför ett tåg eller fråga en nazist vad klockan är. Jag är så sjuk att jag skulle kunna klå upp en hel boskapshjord för några ögonblick av fridfull friskhet. Det kliar så förbannat i bihålehelvetena att jag faktiskt planerar att knytnäva mig i ansiktet tills dess att bihålorna blottas och jag kan gräva ut bakterierna för hand, en och en.


Vad har jag gjort för att förtjäna det här? Är jag inte en av de fredligare varelserna som vandrat på Guds gröna jord?  


Om 3 minuter är det 23 December, dan före dopparedan. Jag är ungefär lika sugen på dans runt granen som praktisk utövning av medeltida tortyrkultur.


Tomten, i år önskar jag mig ett starkt immunförsvar, bot mot tinitussen, starka ben i mina ständigt brutna armar och ett litet, litet kex.


Amen.

Presentation

Omröstning

Vilket är Sveriges bästa namn?
 Henke
 Lars-åke
 Linni
 Sören
 1973

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards