Alla inlägg den 28 november 2007

Av Woodpig - 28 november 2007 22:12

20 snabba frågor som enkelt och snabbt talar om för dig om din chef är psykopat!


En enda tanke kretsar i Woodpigs huvud när han läser denna mening i kvällstidningen Expressen. Ett ord som uttrycker Woodpigs exakta känslor landar på spetsen av hans tunga direkt och han kan nästan inte låta bli att sätta i halsen när han säger: Va?

Är det på fullaste allvar meningen att jag ska gå in till farbror chef och kika efter exakt hur mycket psykopat han är på en skala? Jag föreställer mig situationen framför mig och vet inte om jag ska skratta eller gråta:


Anställd: Jo... Ehm... Jag undrade om jag skulle kunna få ställa 20 snabba frågor till dig?

Chefen: Nej.

Anställd: Snälla?

Chef: Nåväl.

Anställd: Tack *Kikar på anteckningar*. Jo, jag funderade på det här du vet... Du råkar inte ha dödat hela din familj någon gång?


Chef: Jo... Jag blev arg, kunde inte kontrollera mig.

Anställd: Mmm... Lätt hänt.


En till funderare som slagit mig är hur man ska agera om chefen faktiskt visar sig vara "psykopat" enligt det här totalfåniga testet?


- Har åklagaren något som helst bevis som grund för sina anklagelser?

- Jo, jag har ju det här testet i Expressen vettu...


Nja... Antingen har någon smugglat in en dålig svamp på Expressens kontor eller så råder allmän årstidsförvirring i form av ett för tidigt aprilskämt.






  

Presentation

Omröstning

Vilket är Sveriges bästa namn?
 Henke
 Lars-åke
 Linni
 Sören
 1973

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards