Alla inlägg under november 2007

Av Woodpig - 4 november 2007 03:11

Låt inte den äckligt diviga rubriken lura dig. Jag är hemkommen från en veckas semester i Grekland. Varken mer eller mindre. Jag är inte en ny, förbättrad människa, men det känns ändå som om det har varit en nödvändig paus för att få tillbaks den där härliga känslan av kreativitet igen.


Det ska erkännas att jag faktiskt inte har tagit någon egentlig paus i skrivandet alls... 11 handskrivna kapitel som motsvarar ett halvt standardhäfte har jag lyckats få ner, och det vore totalt slöseri att inte lägga upp dessa i bloggen. Jag får alltså skriva av mina anteckningar till bloggen, och det känns mest logiskt att börja med kapitel 1. Om du inte misstycker (nä, sucker, jag gör't ändå!) kommer jag att, kapitel för kapitel, lägga upp mina små skrifter från Grekland i bloggen.


Kapitlena kommer inte att skilja sig så väldigt från mina tidigare inlägg i bloggen, men det var egentligen inte meningen att de skulle läggas upp i bloggen så räkna med lite personligare texter. Intressant för vissa kanske. Vad vet jag.


Ses i kapitel 1.


Presentation

Omröstning

Vilket är Sveriges bästa namn?
 Henke
 Lars-åke
 Linni
 Sören
 1973

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards